در میان جواب های زیر به دنبال جواب سوال خود بگردید. در صورتی که جواب سوالتان را پیدا نمی کنید، از ما بپرسید.
👇🏻چطور سفارش خود را ثبت کنم؟
در صورتی که شما برای اولین بار ، از سایت یا اپلیکیشن خرید میکنید ، در ابتدا ، میتوانید از طریق وارد کردن شماره موبایل خود سفارش خود را تکمیل کنید ، سپس با تکمیل اطلاعات آدرس و شماره تماس ، خرید خود را تکمیل نمایید ، در دفعات بعدی ، نیازی به وارد کردن آدرس نیست ، مگر آنکه شما بخواهید که محصول به آدرس جدیدی ارسال شود
👇🏻ارسال به چه شهر هایی وجود دارد؟
ارسال سفارشات به سراسر ایران با پست پیشتاز انجام میشود و سفارشات داخل مشهد با پیک اسنپ باکس انجام میشود
👇🏻هزینهی ارسال چقدر است؟
هزینهی ارسال به شهر و شهرستان ها از طریق پست ۸۰ هزارتومان هست و هزینهی ارسال در مشهد ۴۵ هزارتومان هست.
👇🏻سفارشاتم چه زمانی ارسال میشود؟
سفارشات شهر مشهد ، تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر در همان روز از طریق اسنپ باکس ارسال میشود و کمتر از ۲ ساعت به دست مشتری میرسد، سفارشات بقیه شهرهای ایران بعد از ثبت سفارش ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از طریق شرکت پست ارسال میشود و بین ۴ تا ۷ روز کاری زمان میبرد تا به دست مشتری برسد.
👇🏻چطور برای خرید اعتماد کنم؟
ما یک تیم جوان و پرانرژی داریم که با عشق و اشتیاق تمام تلاش خود را میکنند تا تجربه خریدی لذتبخش برای شما فراهم کنند. هدف ما این است که سفارشهای شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و رضایت شما را جلب کنیم. به همین دلیل، ما دارای نماد اعتماد الکترونیک هستیم و از درگاه پرداخت امن زرین پال استفاده میکنیم تا خرید شما بدون هیچ نگرانی انجام شود. همین طور اپلیکیشن ما دارای تایید مایکت و بازار است و کانال آپارات ما دارای تیک آبی رسمی از آپارات هست که نشون دهنده اعتبار ما در این پلتفرم ها هست. همچنین، تیم پشتیبانی ما به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست تا هرگونه سوال یا نیاز شما را پاسخگو باشد.
👇🏻آیا قبل از خرید میتوانم راهنمایی بگیرم و خرید خود را نهایی کنم؟
بله صد در صد پشتیبانهای ما آماده هستند تا با توجه به پرنده ای که دارید بهترین راهنمایی رو به شما بدهند تا تجربه خرید خوبی را داشته باشید.
👇🏻اگه بستهم آسیب دیده بود آیا امکان مرجوعی وجود دارد؟
بله حتماً اگه بسته شما آسیب دیده بود به پشتیبانی ما از طریق تیکت اطلاع بدید تا به صورت رایگان بسته شما تعویض شود.
👇🏻چطور سفارشم را پیگیری کنم؟
در حساب کاربری خود از بخش سفارشات میتوانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید و همچنین کد رهگیری شما در همان صفحه گذاشته میشود که موقعیت لحظه ای سفارشتان را میتوانید پیگیری کنید.
👇🏻نحوه استفاده از غذاها و مکمل ها رو از بخشی ببینم؟
نحوه مصرف هر مکمل یا غذایی مانند پلت ها در قسمت توضیحات هر محصول گذاشته شده و همین طور اگر داخل سفارشتون مکمل یا غذایی داشتید که نیاز به نحوه استفاده داشت همراه سفارش نحوه استفادهش رو هم براتون قرار دادیم.
👇🏻آیا میتوانم سفارشم را از طریق اپلیکیشن هم ثبت کنم؟
بله صد در صد، اپلیکیشن ما ایجاد شده تا برای دسترسی راحت تر به محصولات و بخش مقالات داشته باشید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. همچنین با نصب اپلیکیشن از تخفیفات هم با خبر میشوید
👇🏻خرید حضوری هم دارید؟
متأسفانه در حال حاضر امکان خرید حضوری از پت شاپ فریدون وجود ندارد. اما نگران نباشید! ما تمام تلاش خود را کردهایم تا تجربه خرید آنلاین شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم. میتوانید به راحتی از طریق وبسایت و اپلیکیشن ما محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.